Μεγαλύτερο ρεζερβουάρ 24,8 λίτρων με αυτονομία πάνω από 500 χλμ., φαρδύτερο εμπρός φέρινγκ, ζελατίνα ρυθμιζόμενη σε πέντε επίπεδα, tubeless ελαστικά, θερμαινόμενα γκριπ (στάνταρ εξοπλισμός) και πρίζα ACC υπόσχονται ακόμα μεγαλύτερη πρακτικότητα και άνεση. Μεταξύ των τεχνολογικών καινοτομιών που αναβαθμίζουν την εμπειρία του αναβάτη είναι τα νέα cornering lights τριών σταδίων – φωτίζουν καλύτερα το εσωτερικό των στροφών όταν η μοτοσυκλέτα είναι υπό κλίση – και η προαιρετική ηλεκτρονική ανάρτηση Electronically Equipped Ride Adjustment (EERA) της Showa.
Σε συνάρτηση με τα τέσσερα προκαθορισμένα προφίλ οδήγησης (pre-set riding modes) και τα δύο User modes, η ανάρτηση Showa EERA έχει τρεις προκαθορισμένες ρυθμίσεις για προ-φόρτιση (πίσω) και αξιοποιεί την IMU έξι αξόνων και την τεχνολογία βαλβίδων Balance-free στο εμπρός πιρούνι με σκοπό τη βέλτιστη πληροφόρηση ανεξαρτήτως εδάφους.
Στο DCT της νέας Africa Twin, η λειτουργία ανίχνευσης των κλίσεων κατά τις στροφές (‘cornering detect’) γίνεται μέσω της IMU, επιτρέποντας ακόμα πιο φυσικές αλλαγές σχέσεων στο αυτόματο ‘D’ ή ‘S’ mode.